pater_lombardi.jpgOlimpijske igre! Ponovno svijet upire pogled u najveći, s nestrpljenjem očekivan i najprivlačniji športski događaj. Ni kršćanske crkve

OSVRT PATRA LOMBARDIJA NA OLIMPIJSKE IGRE U LONDONU

Molimo da Olimpijske igre u Londonu budu istinsko iskustvo bratstva među narodima Zemlje

Olimpijske igre! Ponovno svijet upire pogled u najveći, s nestrpljenjem očekivan i najprivlačniji športski događaj. Ni kršćanske crkve nisu ostale ravnodušne. Evangelici, baptisti, metodisti i vjernici Episkopalne crkve su nakon igara u Barceloni 1992. godine osmislili ekumensku inicijativu „Više od zlata“ da se u slavljeničkom i kozmopolitskom ozračju Olimpijskih igara zajedno izgrađuje kraljevstvo Božje. A ujutro 27. srpnja sve su kršćanske crkve istodobno crkvenim zvonima izrazili dobrodošlicu športašima, turistima, i svima koji iz raznih razloga sudjeluju u ovome izvanrednom događaju da im pomognu vlastito srce uzdići Bogu – piše pater Federico Lombardi, ravnatelj Tiskovnoga ureda Svete Stolice, u uvodniku informativnoga tjednika Vatikanskog televizijskog centra Octava dies.

A što očekivati „više od zlata“ najprestižnijih medalja, od divljenja poradi nekog prolaznog uspjeha? Divljenje se poradi snage, otmjenosti, čara i vještine atletskog podviga ne smije zaustaviti na štovanju ljepote ljudskog tijela, nego ima shvatiti da je riječ o izvježbanom tijelu vođenom umom i voljom, duhom koji u njemu obitava. Stoga je ispravno Olimpijskim pridružiti i paraolimpijske igre športaša s invaliditetom. Nisu manje važne, potrebne su da se može shvatiti pozitivno značenje prvih. Također je ispravno povezati Olimpijske igre s mirovnom nadom za međunarodnu zajednicu ljudske obitelji, to jasno potvrđuje drevna tradicija „olimpijskog mira“ na koju je Papa podsjetio u svojoj čestitki prošle nedjelje nakon molitve Anđeo Gospodnji: molimo da Olimpijske igre u Londonu budu istinsko iskustvo bratstva među narodima Zemlje – zaključio je pater Lombardi. (kta/rv)